הדרכה להורים וילדים

פעילות משותפת להורים עם ילדיהם היא משאת נפשם של ילדינו. תכופות הם מבקשים מאתנו ההורים “לעשות איתם משהו”. לא תמיד אנו פנויים לכך ולא תמיד יש לנו חשק, אבל זמן איכות נמדד כשמו, באיכות ולא בכמות, ולכן כאשר אנו מפנים זמן לפעילות משותפת עם ילדינו כדאי שזו תהיה פעילות חווייתית, כזו שמותירה את רשמיה על הילדים והשלכותיה החיוביות ילוו אותם לעוד זמן רב. אחת האופציות לבילוי משותף כזה היא פעילות יצירתית בתחום כלשהו- ציור, פיסול, משחקי מחשבה, יצירה בחומרים שונים ועוד. בסדנת הדרכה להורים וילדים נלמד כיצד לעשות זאת ולהפיק מהפעילות המשותפת את המרב.

הדרכה להורים וילדים בסגר

בתקופתנו הנוכחית, כאשר מגפת הקורונה התפשטה בעולם והגיעה כמעט לכל פינה, חווינו סגרים לרוב שנובעים מחוסר האפשרות להיפגש פנים אל פנים. אופציית המפגשים המקוונים דרך אפליקציית זום או דומותיה תופסת כיום מקום רב ומהווה תחליף זמני למפגשים הפיזיים. ניתן להעביר הדרכה הורית בסגר באופן מקוון כדי להרחיב את מנעד הרעיונות ליצירה משותפת של הורים וילדים. בסדנת הדרכה להורים וילדים נדבר גם על חשיבות הקשר המתעצם וההנאה העצומה שכרוכים בפעילות המשותפת הזו.

הורים, ילדים ומה שביניהם

כאמור, יחסי הורים ילדים יכולים להיות טעונים והדבר נכון לגבי כמעט כל גיל (של הילדים). בימים אלה, כאשר השהייה המשותפת בבתים די נכפתה עלינו למשך תקופות ממושכות, נשחקו אצל כולם הסבלנות, הרצון הטוב, האיפוק, ההכלה ועוד. חשוב להפנות את האנרגיות המצטברות במצבים אלה לאפיקים חיוביים כמו יצירה לסוגיה, פעילות מהנה שמביאה אתה פורקן, שמחה ושינוי לטובה באווירה המתוחה. כאן אני נכנסת לתמונה, שמי יפה כהן ואני מעבירה סדנאות יצירה להורים וילדים בגילאים שונים. במהלך סדנאות אלה נלמד ליצור משחקי למידה, נלמד להשתמש בסוגי צבעים רבים כדי לצייר, ונגבש רעיונות חדשים ויצירתיים לגבי ההתמודדות בנושא הלימודים.

הסדנאות של יפה כהן

בסדנאות שלי, העוסקות במתן הדרכה להורים וילדים בעולם האמנות לסוגיה, כל אחד יוכל למצוא תחום ענין אטרקטיבי לו ולילדיו. מגוון הסדנאות רחב ומאפשר פעילות הקשורה לציור לילדים ולמבוגרים, פעילות חווייתית דרך משחק לצורך למידה, קורס צילום מקצועי ועריכה בווידאו, סדנאות יצירה בחומרים ואפילו סדנה להעצמה נשית.  הסדנאות מתקיימות בקבוצות קטנות וניתן בהן יחס אישי לכל משתתף.

אז אם הצלחתי לעורר את סקרנותכם התקשרו אלי ונוכל להיפגש בקרוב. מספר הטלפון מופיע כאן באתר. ההנאה והתועלת מובטחים. להתראות בקרוב.

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)