העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים

קצת על סדנת העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים…

הינה סדנה לנשים שרוצות יותר! יותר עוצמה, יותר אושר, יותר שמחה. הסדנא שלי מקנה, למשתתפות בה, מסע של העצמה אישית במסגרת קטנה ואינטימית המדמה אימון אישי בקבוצה. כל אחת מגיעה עם העולם שלה יחד עם האתגרים שאיתם היא מתמודדת, בין אם קריירה, מערכת יחסים, משפחה וילדים ועוד. באמצעות סדנת העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים נעצים את היכולות שלנו כנשים, נשתמש בתנועה ומוסיקה כריפוי והעצמה, נגייס חשיבה חיובית, נגדיר חזון אישי לכל אחת ונפעל למען המטרה, נאתר חוזקות, נפעל להגברת הביטחון העצמי של כל המשתתפות ועוד.
אני מאמינה שאנחנו כנשים ובכלל כבני אדם חושבים ומרגישים, צריכות להיות קשובות לעצמנו, לגופנו ולאינטואיציות שלנו (“הבטן שלנו”) ואם נשתחרר מהתנהגויות לא רצויות, וכן נפנים את תחושת השלם, כך נחיה חיים טובים יותר ומאושרים יותר. השינוי יכול לקרות בכל גיל ואצל כל אחת.  

כמה טיפים חשובים ממני אלייך:

– היי מודעת לעצמך, לחוזקות הטמונות בך והחולשות. ניתן לחזק חולשות ולהיות במודעות אליהן.
– תאמיני בעצמך ואל תפחדי לחלום בגדול. החלומות שלנו הם המטרות שלנו בחיים, המשיכי לחלום ובגדול!
– פני זמן איכות לעצמך במהלך היום. גם 15 דקות הן זמן איכות.
– הגדירי לעצמך מטרות ותפעלי להגשים אותם. 
– רשמי כמה חלומות שיש לך וזכרי לקרוא אותם מידי יום, את תגשימי אותם בזכות התמדה ואמונה!

עם מעט הכוונה, הרבה נשים עוברות תהליך משמעותי ובו רוכשות כלים רבים במטרה להגיע להתפתחות אישית, מקצועית וחברתית. כל התהליכים האלו גורמים לכל אישה לחזק את המסוגלות העצמית שלה ולחיות מתוך חופש פנימי. הכוח לשינוי נמצא בידייך, קבלי אחריות על חייך ועשי את שאת יכולה כדי ליצור את השינוי. 

תני לעצמך זמן איכות! 

כחלק מסדנת העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים, כל המשתתפות יקבלו כלים לפיתוח יצירתיות, ביטוי עצמי והעצמה כמו:
– ריפוי באמצעות אמנות.
– ציור אינטואיטיבי (“ציור מהבטן”) – טכניקת ריפוי באמצעות ציור הנעשית ללא תכנון מקדים אלא לפי תחושות וחיבור לעצמנו.
– כתיבה אינטואיטיבית.
– צילום סטודיו אמנותי.
– גילוי החוזקות הטמונות בנו.
– חיזוק אמונות מקדמות.
– ועוד..

למי הסדנא מיועדת?

סדנת העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים מיועדת לכל אישה, בכל גיל, גם ללא ניסיון קודם בציור, אשר רוצה להתנסות בדרך ביטוי יצירתית, מעצימה ומרפאת.

על ידי מי מועברת הסדנא? 

יפה כהן, מורה מוסמכת בכירה לאמנות משנת 1993. בעלת 20 שנות ניסיון בגננות והוראה משנת 2008 ועד היום.סדנת העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים מועברת על ידי 

אני מזמינה אותך, בין אם את רווקה או אמא, ובין אם את סבתא, לבחור בהגשמה ובהעצמה העצמית שלך, ובמימוש החלומות שלך, ולהצטרף לסדנת העצמה נשית דרך ציור ותנועה לנשים, שמתקיימת בסטודיו שלי, בפתח תקווה.

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)