חוג ציור למבוגרים בפתח תקווה

מצאתם את עצמכם משרבטים בשולי הדפים בזמן הלימודים בערך במהלך כל החיים? אוהבים לצייר ונהנים מזה? תוכלו להפוך את העיסוק הסתמי של שרבוט לתחביב משמעותי ומהנה שיניב תוצאות מקצועיות. לכו לחוג לציור!

תושבי המרכז, או כל מי שמוכן להגיע רחוק לחוג מעניין, נפתח חוג ציור למבוגרים בפתח תקווה. כאן תרכשו כלים מעולם הציור ותפיקו מעצמכם יצירות מקצועיות שתגרומנה לכם סיפוק רב.

מה נלמד במסגרת החוג?

אחשוף אתכם לעולם המגוון והססגוני של צבעים, החל מפחם המשך בגירים ועפרונות צבעוניים וכלה בצבעי שמן ואקריליק. נלמד כיצד ומתי נכון להשתמש בכל אחד מהם, איזה אפקטים ניתן להשיג באמצעותם, נלמד לימודי תיאוריה על סגנונות שונים בציור ועל ציירים מפורסמים ויצירותיהם, נלמד טכניקות ציור ורישום, יחסי צורה וצבע ומה שניתן להפיק מהם ביצירת אמנות, כיצד מפיקים את אשליית התלת מימד ועוד. מעבר לטכניקות מוכרות נאמץ גם את שיטת הציור האינטואיטיבי ומה ניתן להפיק ממנו. מעבר לטכניקות הציור המקצועיות אקנה לכם כלים באמצעותם תצליחו להביא לידי ביטוי את היצירתיות שבכם בצורה המיטבית.

למי מיועד חוג ציור ורישום למבוגרים בפתח תקווה?

כמובן, למבוגרים, תושבי פתח תקווה והסביבה, שמעוניינים לפרגן לעצמם זמן איכות של הנאה, למידה והתנסות כיפית. אם אתם אוהבים לצייר ותמיד חלמתם להשתפר בתחום ולצייר באופן יותר מקצועי, חוג ציור למבוגרים בפתח תקווה הוא המענה למשאלת לבכם. במסגרת חוג ציור ורישום למבוגרים תכירו אנשים נוספים עם אותו התחביב, ותעבירו שעות מהנות של למידה ויצירה בשלווה מלאה. כאמור תרכשו כלים באמצעותם תצליחו להביא לידי ביטוי את כשרונכם ואף תעצימו אותו. תיחשפו לטכניקות ציור שלא הכרתם, לאמנים שבהם לא פגשתם בעבר, לחומרים שאולי לא התנסיתם בהם, ולכן מובטחת לכם חוויה מקורית, מלמדת ומספקת. כל אחד מכם יזכה לקבל יחס אישי, נעצים את החוזקות שלו בתחום ונחזק את המקומות החלשים יותר, נגביר את היכולות ואת הביטחון העצמי שלו ונביא אותו למצב שיוכו להפיק מעצמו יצירות אמנות ולהתגאות בהן.

אז איך נרשמים?

בתחתית העמוד תוכלו לרשום את שמכם וכתובת המייל שלכם, רשמו באיזה חוג אתם מעוניינים ונחזור אליכם בהקדם. לנרשמי חוג ציור למבוגרים בפתח תקווה דרך האתר, אעניק במתנה מפגש התנסות אחד במהלכו תוכלו להתרשם מהמקום, מהמורה, משיטת הלימוד ומהאווירה. אני מאמינה גדולה באמנות ובהשפעתה הטובה על נפש האדם, בין שהוא עצמו יוצר ובין שהוא שוחר אמנות כצופה מהצד. אמנות הופכת אותנו לטובים ושלווים יותר, מסופקים ומרוצים ומכניסה אותנו לאווירה טובה.

אז בואו לכמה שעות של הנאה בשבוע, שעות של שלווה, יציאה מהשגרה והיום יום והיכנסו לעולם המדומיין של האמנות הנפלאה.

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)