ללמוד בבית - הדרכה הורית

ללמוד בבית – הדרכה הורית 

אם אתם הורים, שרוצים להוציא את הפוטנציאל המלא מילדכם ולא יודעים איך – אז הגעתם למקום הנכון!
אצלי תוכלו להירשם באופן חינמי ולקבל הדרכה ומגוון סרטונים בהם ישנן הפעלות להורים וילדים שיעבירו לכם את הזמן בכיף ובלמידה.

שוב סגר? שוב הילדים בבית בלי מעש? 


אז בין אם בגלל תקופת הקורונה, הסגרים ההולכים וחוזרים ובין אם יש בכם את הרצון לזמן איכות עם ילדכם ולמידת מיומנויות למידה, “ללמוד בבית – הדרכה הורית”, היא התוכנית עבורכם. זוהי תוכנית הדרכה להורים אשר באמצעותה ינתנו כלים חשובים ומעשיים לפעילויות משותפות וגם להעצמת הילד באופנים שונים.

מה הכוונה בהדרכה הורית? 

כמובן שאנו כהורים רוצים שילדנו יוציא מעצמו את מיטב הפוטנציאל. לעיתים יש קושי להוציא את המיטב במסגרות השונות ולכן ישנה האפשרות לפתח את היכולות והכישורים של הילדים באמצעות התוכנית שלי.
מה כוללת תוכנית “ללמוד בבית – הדרכה הורית”? בראש ובראשונה – הקניית מיומנויות למידה באמצעות סרטוני הפעלה מהנים להורים וילדים אשר כל סרטון נוגע בתחום אחר (יצירתיות, למידה, גילוי כשרונות חבויים, ביטוי רגשי), מפגשי זום שלי מולכם בהם נענה על אתגרים שעלו במהלך הפעילויות השונות, שיחות ייעוץ אישי טלפוני לליווי וייעוץ אישי יותר, וקבוצת פייסבוק פרטית אשר בה כולם יוכלו להעלות את התוצרים מהפעילויות. כל התוכנית מתקיימת מולי ובליווי שלי.

חלק מהיתרונות בהדרכה הורית הם:

1. קשר טוב יותר עם הילד, בעת פעילויות משותפות ישנה תקשורת שונה מתקשורת היום יום שלנו. כך בעצם נייצר שיח משותף על נושאים נרחבים יותר ונרגיש קרובים יותר.
2. חיזוק הביטחון העצמי של הילד דרך הפעילויות השונות.
3. גילוי כישרונות חדשים וגם קיימים ופיתוחם.
4. התעוררות מחדש של סקרנות לימודית מצד הילד.
5. ביצוע מטלות באופן עצמאי.   

למה טוב ללמוד בבית?

דבר ראשון – הבית הוא המקום החם והנעים שילדכם מרגישים בו מוגנים ועם ביטחון. זהו המקום הנכון ביותר להשלים בו למידה בשל הסביבה התומכת והמחבקת.
דבר שני – בבית ניתן ללמוד בכל זמן, בין אם בבוקר/ צהריים/ ערב, אמצע השבוע או סופש, בכל חדר בבית לפי נוחות.
דבר שלישי – אתם, ההורים, אלה שמלווים את הילדים לאורך הדרך, רואים את התהליך, ההתקדמות והשינויים שהילד עובר. תוכלו לשים דגשים על הצרכים שהם צריכים ולחזק אותם איפה שהם חלשים יותר.

לסיום, תוכנית “ללמוד בבית – הדרכה הורית” היא תוכנית מעשירה, בה ילמדו הילדים תכנים לימודיים באופן מהנה.
אני מזמינה אתכם להירשם ולקחת חלק בדרך המשותפת שלנו.

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)