סדנאות יצירה למבוגרים

מתי בפעם האחרונה נתתם דרור לאמן שבכם? העזתם להתפנות מטרדות היום יום לטובת עצמכם נטו, והשקעתם זמן מאמץ וכסף במשהו “למען הנשמה”? אם השכלתם לעשות זאת מה טוב, ואם לא- אז הגיע הזמן להשקיע בעצמכם. לרבים מאתנו חלומות שאיננו מגשימים, שמתמסמסים להם בים ההתחייבויות שלנו בעולם המבוגרים ככוח עבודה, כהורים, כחברים ועוד. מתישהו עלינו לעצור ולהחליט שהגיע הזמן להגשים חלומות. אם חלמתם לצייר, לפסל, לעצב בובות מחומרים שונים, לכייר, לשיר, לנגן ועוד, זה בהחלט אפשרי. במסגרת סדנאות יצירה למבוגרים תוכלו למצוא מענה למבוקשכם.

יפה כהן – סדנאות יצירה לילדים

שמי יפה כהן ואני מורה מוסמכת בכירה וותיקה בתחום האמנות. מלבד לימודי האמנות למדתי גם בסמינר הקיבוצים ואני מורה וגננת בכירה ומכאן ניסיוני הרב עם ילדים. אני מעבירה גם סדנאות יצירה לילדים בנוסף לסדנאות למבוגרים, ביניהן- חוגי ציור, למידה חווייתית דרך משחק, צילום מקצועי, עריכת סרטי ווידאו, העצמה נשית ועוד. הסדנאות שלי מתקיימות במסגרת של קבוצות קטנות, במהלכן אני מצליחה להגיע באופן פרטני לכל ילד או מבוגר שמשתתפים בחוג. יחס אישי, הרבה סבלנות והכלה, עידוד והכוונה – אלה כלי העבודה שלי, בעזרתם אני מצליחה להעביר לתלמידיי את החומר הנלמד בהנאה וכיף.

סדנאות יצירה בזום

בימים אלה, של מגפת הקורונה שהתפשטה ברחבי העולם, נדרשנו לסוג של בידוד חברתי, דבר שכפה עלינו מפגשים בזום. אני מעבירה סדנאות גם בזום, וזו אמנם חוויה מסוג אחר, אך עדיין ממלאה את המטרה והיא לעבור סדנה באמנות כלשהי. מהלכן של סדנאות יצירה בזום אמנם שונה ממהלכה של סדנה פרונטלית, אך בהחלט ניתן לפתח טכניקה או מערך שיעור שיעביר את החוויה בצורה אפקטיבית למרות שהיא שונה.

סדנאות יצירה לנערות

גיל הנעורים הוא גיל ביניים בו עדיין אינך מבוגר אך גם כבר לא ילד. הדרכים בהן הצלחנו לרצות ילד כבר לא רלוונטית לנער המתבגר. ועדיין, למרות זאת, נערות רבות מוצאות ענין בתחומי האמנות השונים ומפיקות מהן הנאה וסיפוק. לטובתן של נערות אלה, אני מעבירה סדנאות יצירה לנערות, סדנאות עם פעילות חווייתית מקורית הכוללת עבודה בחומרים שונים ולא שגרתיים, סדנאות צילום ועריכת סרטי ווידאו, העצמה נשית (מותאמת לגיל) ועוד.

סדנאות יצירה און ליין

היות והילדים ממילא יושבים חלק ניכר מהיום מול מסכים, עדיף כבר לנצל את הסיטואציה כדי להעסיק אותם עם סדנאות און ליין הקיימות במגוון נושאים עצום ויתרונן הוא בכך שהן מפתחות בילדים את היצירתיות, העצמאות, הדמיון ואף את כישוריהם המוטוריים. הסדנאות הללו אינן יקרות והן נותנות מענה מצוין לתחושת חוסר המעש והשעמום שתוקפים לעיתים את הילדים. אני מזמינה אתכם להיכנס לדפים השונים באתר שלי ולבחור לעצמכם ו/או לילדיכם את הסדנה המתאימה לכם ביותר. החוויה הכיפית וההנאה מובטחות במלואן.

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)