ציור אינטואיטיבי בפתח תקווה

קודם כל – מהו ציור אינטואיטיבי?

ציור אינטואיטיבי היא טכניקת ציור ייחודית המגיעה “מתוך הבטן” של היוצר והיא גם משמשת כשיטת ריפוי. בציור אינטואיטיבי בפתח תקווה, היוצר משתחרר מביקורת עצמית וחיצונית ומבטא את עצמו בחופשיות באמצעות כל האמצעים העומדים לרשותו. הרעיון של ציור אינטואיטיבי הוא לצייר ללא תכון מקדים אלא מתוך הרגשה או או חוסר מחשבה. הציור נעשה מתוך תחושות היוצר ובאופן ספונטני. דרך הציור האינטואיטיבי ניתן לבטא מחשבות/ רצונות/ רגשות ובכך לרפא אותם.

אני, יפה כהן, מזמינה אתכם ואתכן להצטרף לשיעורי ציור אינטואיטיבי בפתח תקווה, מיוחדים במינם, שבהם כל היצירה והריפוי קורה מהבטן שלכם. באמצעות ציור אינטואיטיבי נוכל להרגיע לעומקים בפנימיים אשר לא הכרנו לפני כן, להתחבר לעצמנו מבפנים, נגלה גבולות חדשים ונפתח דלתות חדשות אל מקומות שלא גילינו לפני כן. ציור אינטואיטיבי בפתח תקווה היא דרך שכולה שחרור ממחסומים ודברים שמעכבים אותנו ביום יום, היא דרך להביע את עצמנו באופן חופשי ומקום לגילוי עצמי.

קצת על שיעורי הציור..

בניגוד לשיעורים קונוונציונלים המקובלים, כאן מותר ואף רצוי לצייר על פי האינטואיציה – התחושות הפנימיות שלנו. בשיעורי הציור, בדרך כלל נעשה שימוש באלמנטים שונים כמו מוזיקה דמיון מודרך אשר ילוו אותנו בתהליך ויחברו אותנו לבפנים שלנו.
בשיעורי ציור אינטואיטיבי בפתח תקווה נתחבר אל עולמנו הפנימי, נשתחרר מהביקורות וממה שמעכב אותנו, ונצייר בסביבה משוחררת, כייפית ומהנה. נחזק את היצירתיות הקיימת בנו, נחזק את החשיבה שלנו והביטוי העצמי שלנו ונתנסה בטכניקות ציור שונות, וכל זה ועוד בליווי שלי.

למי ציור אינטואיטיבי מתאים? 

שיעורי הציור האינטואיטיבי בפתח תקווה מתאים לכל מי שרק רוצה!
אין צורך בניסיון קודם, ומתאים גם לאנשים שלא החזיקו מכחול לפני כן. תהליך הציור הוא אישי ומרפא כל אחד בנקודת הזמן הספציפית שלו, לכן – כל אחד אשר רוצה להגיע מוזמן, בכל גיל.

על ידי מי שיעורי הציור מועברים?

שיעורי ציור אינטואיטיבי בפתח תקווה הם בליווי יפה כהן, מורה מוסמכת בכירה לאמנות משנת 1993. בוגרת “המדרשה למורי אמנות, מכללת בית ברל”. בוגרת סמינר הקיבוצים, גננת בכירה B.A. מפתחת ומנהלת תוכניות העשרה בציור וצילום. בוגרת מחלקת פוסט פרודקשן בבי”ס לקולנוע “חשיפה”. בעלת 20 שנות ניסיון בגננות והוראה משנת 2008 ועד היום. מפתחת ומנהלת תוכניות העשרה בציור וצילום.
לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)