קורס צילום למתחילים מקצועי

ציור הוא כלי באמצעותו ניתן לצקת פרשנות אישית כיד הדמיון הטובה לכל אשר סביבנו בעזרת צבעים, מכחולים, ניירות או קונוסים. פרשנות ויזואלית נוספת לחי ולדומם בעולמנו ניתן להפיק בעזרת צילום. קורס צילום למתחילים מקצועי הוא הכלי הנפלא שבאמצעותו  ניתן להנציח כל דבר סביבנו כפי שהוא באמת או בדרך אמנותית. נכון שמצלמה יודעת להנציח רגע או מצב מסוים בפעולתה הבסיסית, אך טכניקות הצילום המתקדמות והמגוונות מהוות כלי אמנותי ליציקת משמעויות נוספות למה שהעין רואה.

קורס צילום מקצועי לילדים

אם לילדיכם גישה אמנותית לעולם והם סקרנים, קורס צילום מקצועי לילדים יכול לתת להם מענה מושלם. מובן שנניח תחילה את היסודות באמצעות חומר שנלמד במסגרת קורס צילום למתחילים מקצועי ובהמשך נגיע ללמידה והתנסות בנושאים מגוונים מעולם הצילום. תחילה נכיר את המצלמה הדיגיטלית וכיצד היא פועלת, נלמד לשלוט במצלמה כך שתפיק לנו תמונות מיוחדות ולא שגרתיות על ידי שליטה במפתח הצמצם ובמד המהירות, נלמד על אפקט התאורה בצילומי סטודיו, הפעלת הזום לצורך הפקת תמונת תקריב, הקפאת תנועה, צילום בזוויות מיוחדות ולא שגרתיות ועוד. בנוסף לטכניקות צילום תלמדו במסגרת הקורס גם חומר רקע הכולל את תולדות הצילום, תשמעו על צלמים מפורסמים ויצירותיהם, תלמדו כיצד מעבדים תמונות באמצעות תוכנת פוטושופ ותיחשפו לעולם אמנותי מסקרן, מסעיר וכייפי.

לימוד צילום סטודיו מקצועי

צילומי סטודיו שונים מהותית מצילומים רגילים בכך שניתן לביים אותם  בדרכים רבות, הן באמצעות שליטה בעצמת וסוג האור, והן באמצעות סוגי תאורה בעלי אפקט משתנה. במהלך קורס צילום סטודיו מקצועי, נלמד על ידי הדגמות ותרגולים מעשיים לתפעל את הציוד הרלוונטי הקיים בסטודיו ושבאמצעותו נוכל להפיק צילומים אמנותיים ומיוחדים. במהלך הקורס נלמד על האור וכיצד הוא משפיע על התוצר המוגמר, נכיר את כל העזרים הטכניים הקיימים בסטודיו ונלמד להשתמש בהם, נכיר מהיסוד אמצעי תאורה שונים ומה ניתן להפיק מהם, נלמד לביים סיטואציה וכיצד לתכנן צילום, נצלם חי ודומם ועוד. ההתקדמות בלימודי הצילום במהלך הקורס הינה אישית וכל משתתף יקבל תשומת לב מרבית תוך שימת דגש על חוזקותיו ובמה כדאי לו להשתפר כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

אז אם המידע הזה נשמע לכם מעניין, מסקרן ורלוונטי עבורכם, הירשמו לחוג הצילום שלי. ניתן להתקשר אלי בכל שעה או לפנות אלי כאן, דרך האתר. יחד נמקסם את כשרונכם הטבעי ואת נטייתכם לאמנות, נרכוש כלי ביטוי בתחום הצילום ותוכלו לעסוק בתחביב מהנה, מיוחד ומעניין שיגרום לכם סיפוק רב. בואו עם ילדיכם ותיהנו מתחביב משותף שיספק לכם חוויות מיוחדות, נושאי שיחה ופעילות משותפת משמעותית.

אשמח לראותכם אצלי בסדנה.

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)