שיעורי עזר בקבוצה

ציור בקבוצה – למה?

אם הגעתם לכאן כנראה שבוער בכם עולם האמנות והציור בפרט. בין אם ציירתם באופן מקצועי או חובבני או אפילו לא הרמתם מכחול – שיעורי עזר בקבוצה יכול להיות עבורכם מקום חם. מי מאיתנו לא נתקל באיזושהו אתגר במהלך תהליך הציור ופנה לצייר או לאינטרנט כדי לקבל תשובה או הכוונה? כנראה שרובנו…
בשיעורי עזר בקבוצה, אני ואתם יחד, נצייר ונגלה עולם, נביט פנימה לתוך עולמנו וכשניתקל בקושי או אתגר במהלך הציור – אני אהיה כאן לצידכם ונלמד איך להתגבר עליו. אם בטכניקות שונות, או באמצעות צבעים, או אפילו באמצעות מכחולים שונים, או אולי בכלל הידיים… 
במהלך שיעורי העזר נלמד אחד מהשני ואחד על השני מהקשיים והאתגרים שניתקל בהם, נתמוך ונרים אחד את השני, נהיה הסביבה החמה והתומכת אחד לשני, ניתן טיפים ורעיונות אחד לשני.

האם יש יתרונות לשיעורי עזר בקבוצה?

בהחלט כן! כמו שיש יתרונות בלצייר באופן יחיד, גם לציור בקבוצות קטנות יש יתרונות. שיעורי עזר בקבוצה הם שיעורים הנותנים מענה לאנשים שלא ציירו מעולם והעולם הזה בוער בהם ורוצים להתחיל, לאנשים שכבר מציירים ורוצים עוד הכוונה, אנשים שרוצים ללמוד טכניקות נוספות, פרופורציות של אלמנטים, צבעים משלימים וניגודיים, ערבוב צבעים ועוד. נחזק את הביטחון העצמי של כל המשתתפים בקבוצה ונגביר את היצירתיות.
שיעורי עזר בקבוצה הינם שיעורי עזר לכל דבר ועניין – כל שאלה או אתגר שבו אתם נתקלים, יש לו מענה מיידי מצידי.

למי מתאים?

לכולם! בכל גיל, מגדר ורקע. כל אחד שרוצה לצייר בקבוצה, שרוצה להתנסות בציור בדרך אחרת, מחבקת ומגבשת, בסביבה קטנה ותומכת, זה המקום בשבילו. בין אם ישנו רקע קודם בציור ובין אם לא, ניתן להצטרף לשיעורי עזר בקבוצה.

איפה?

כמו רוב השיעורים והסדנאות שאני מעבירה, שיעורי עזר בקבוצה יתקיימו גם בסטודיו שליבפתח תקווה, בליווי שלי. לעוד פרטים ניתן ליצור איתי קשר (“צור קשר”). 

על ידי מי מועברים שיעורי עזר בקבוצה?

יפה כהן, מורה מוסמכת בכירה לאמנות משנת 1993. בוגרת “המדרשה למורי אמנות, מכללת בית ברל”. בוגרת סמינר הקיבוצים, גננת בכירה B.A. מפתחת ומנהלת תוכניות העשרה בציור וצילום. בוגרת מחלקת פוסט פרודקשן בבי”ס לקולנוע “חשיפה”. בעלת 20 שנות ניסיון בגננות והוראה משנת 2008 ועד היום. מפתחת ומנהלת תוכניות העשרה בציור וצילום.

אני מזמינה אתכם ואתכן, לבוא ולגלות את עצמכם דרך הציור בקבוצה קטנה חמה ומהנה, יחד איתי, בסטודיו שלי. אשמח לראות אתכם. 

לשיתוף באמנות ולמידה יצירתית לחצו עכשיו:)